Hopp over navigasjon
Forsand skule
Hjemmeside
Søk
Mine Lån
Min profil
Kontakt oss
Kontaktdetaljer
Kontaktskjema
Forslagsskjema
Mer...
Avansert søk
Flere søkemetoder...
Søk i alfabetisk liste over søkeord
Kommandosøk (CCL)
Kikkhullet
Samsøk
Mobil-nettsider / webapp
Interesser
Huskeliste
Historikk
Mine stjernekast
Lukk meny
Lånernummer
PIN-kode
Vis
Glemt PIN?
Forbli pålogget
Forsand skule
Søkefelt
X
Avgrens
Medietyper
Bok
Film
CD
Lydbok
E-bok
Språkkurs
Søk bare etter
Tittel
Person
Emne
Beregnet på
Barn
Ungdom
Voksen
Vis kun ledige titler
Flere valg (År, Språk, m.fl)
Utgivelsesår
Fra
til
Språk
Velg språk
Bokmål
Dansk
Engelsk
Flerspråklig
Norsk
Nynorsk
Svensk
Tysk
Må også inneholde:
Søk i flere bibliotek med samsøk.no
Nytt søk
Avansert søk
Andre søkemetoder
Avansert søk
Søk i alfabetisk liste over søkeord
Kommandosøk (CCL)
Kikkhullet
Samsøk
Søk med mobilen
Katalogpost
*0010234310 *003NO-LaBS *00520220721100056.0 *007t *008000406s2000 xx er 0 nob d *009 nam *019 $bl *020 $a82-02-19857-7$qh$c273.00 *035 $a(NO-LaBS)12102966(bibid) *040 $bnor *079 $aL#reb#ker. Pedagogikk$b215 *08274$qNO-OsNB$a372.1102 *092 $al`rarbibl. - ped.hylla *1001 $aBerger, Anne-Harriet$6(NO-LaBS)234310-1$_18760000 *24510$aSom elevene ser det$bhva f#r elevene til br#ke eller l#re? *250 $a1. utg., 1. oppl. *260 $aOslo$bCappelen akademisk forl.$c2000$fJ.W. Cappelens Forlag A/S$g2000 *300 $a292 s.$d0 g. *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *386 $mNasjonalitet/regional gruppe$bNorge$0(NO-LaBS)234310-1 *5208 $aForfatteren fors#ker beskrive og tolke skolens virkelighet slik elevene opplever den. Hennes perspektiv er at elevenes atferd, positiv og negativ, for en stor del m# ses som svar p# de signaler de f#r fra skolen, gjennom alt som skjer i timer og friminutt hver dag. Bokens f#rste del handler om forholdet mellom elevene. I bokas andre del dreies fokus mot l#rerne og l#rerrollen, som er den enkeltfaktoren elevene selv tillegger st#rst betydning. De mener at ulike sider ved l#rernes rolleutf#relse maner til arbeidsro og interesse eller meningsl#shet, motstand og trass. Med litteraturliste. *650 4$aAtferd$9nob$_12714300 *650 4$aSkolen$9nob$_10772300 *691 $aKlassemiljø Elevrollen Lærerrollen Disiplin$_18760100 ^